Laura Pasquin Martin

Laura Pasquin Martin

Direcció d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona

Des del 2009 – Ajuntament de Barcelona

Principals projectes i responsabilitats:

  • Millora del servei d’informació i atenció ciutadana, mitjançant la implantació d’un sistema CRM (Customer Relationship Management) i la integració de bases de dades municipals.
  • Manteniment de la base de dades de equipaments i agenda de la ciutat.
  • Posada en marxa d’una xarxa de 45 punts d’autoservei d’informació i tràmits a diferents equipaments de la ciutat.
  • Web d’informació de les obres a la ciutat.

 

2006 – 2009  – Vueling Airlines

Responsable de CRM i Fidelització

1998 – 2006  – ONO

Product manager al department de marketing

Responsable de processos d’Atenció al Client

CRM.Millora de la informació i atenció ciutadana.Ajuntament de Barcelona

  • 21 April 2016
  • Sala Comunicació
  • 16:00 - 16:30
  • Conferència
MÁS INFO.